tisdag 18 oktober 2011

En riktig dusch!

Idag hängde jag först bara runt, har sedan haft en hel del rakartyg för mig och människorna verkar inte helt nöjda med mina små bus !! Men när matte fik för sig att ta med mig ut som vanligt och vi kom utanför porten insåg jag att hon lurat ut mig för en dusch! Det spelade ingen roll hur mycket jag kämpade emot för ut skulle jag enligt matte och fy så blöta vi blev! Usch usch!! Trodde det skulle räcka med att snabbt göra mina behov så vi kunde gå in på direkten men nehe..... När hon senare sa att vi skulle ut var jag fortfarande inte med på den idéen... Hon kan banne mig gå ut i duschen själv om hon så gärna vill! Blä! Nu är jag i alla fall inne och ska sova som alla snälla valpar ska! Puss och tassar!! /Oddie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar