måndag 10 oktober 2011

OMG!

Åh vad jag drömde skönt förut och sov så djupt så djupt... Till jag plötsligt hör nått och får syn på ett stort monster i mörkret - gissa om jag blev totalt LIVRÄDD och började skrika på hjälp så högt och gällt jag bara kunde innan jag kastade mig ut vardagsrummet och precis då hade matte tänt lyset i sitt rum där jag aldrig vågar gå in själv för att hon har stora lurviga, stampande djur med långa öron där inne som bor med henne, men nu kastade jag mig upp i hennes säng trots att jag inte ska vara där egentligen och gömde mig för monstret i vardagsrummet!!!
Men det visade sig att det inte var något monster bara min kompis lilla M som skulle försöka att smyga in till sin mamma utan att väcka mig, men så vaknade ju jag och jag kan verkligen inte se som en katt i mörkret ju!! Stackars lilla M blev minst lika rädd som jag och sprang åt andra hållet!
Dock var klockan inte dags att gå upp än (matte lägger till att klockan var 04:54 när Oddie började skrika) och då jag inte fick ligga kvar i hennes säng och sova fick hon istället lägga sig ute med mig i vardagsrummet istället! Nu ligger jag i köks soffan och tar igen mig efter nattens äventyr !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar