tisdag 11 oktober 2011

Fy vilken dag!

Inte nog med monster på natten och mopp jakt idag! Utan för det första då skulle jag tränas att vara själv i hagen vilket är det värsta jag vet! och sen så skulle vi tydligen ut allihopa och gå som vanligt trodde ju jag men då hamnade jag i den där läskiga stora brummande silver lådan igen och vi åkte en bit innan vi hamnade på något riktigt konstigt ställe med flera hundar! Jag sa inte ett ljud utan bara observerade och väntade, sen dyker det upp en tant som vill att jag ska sätta mig på ett bord intill matte som är var helt skakig! Tanten pratade med mig och matte strök på mig men för plötsligt stack det till i ryggen och jag pep till ordentligt! En dum vaccination kallades det - vart dessutom åksjuk bär vi skulle åka hem igen och så skulle matte jobba men jag har myst hemma med resterande familj och nu ligger jag utslagen i mattes knä igen! Hoppas att inte något monster kommer på besök i natt!!!

Här är lite bilder på mig idag när jag tog en promenad med matte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar